یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

 تعریف بازنویسی از لحاظ SEOچیست؟

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 11:00:00 بازدید: 347 امتیاز 3 از 1 نظر

بازنویسی در حوزه‌های مختلف و متنوعی به کار گرفته شده و کاربردهای متعددی برای آن تعریف می‌شود. یکی از آنها مبحث تولید محتوا متنی برای سایت‌های مختلف است. زمانی که شخصی در صدد سفارش تولید محتوا متنی برای سایت خود بر‌می‌آید شخص نویسنده به کمک بازنویسی و با مراجعه به منابع مختلف امر نگارش محتوا متنی برای سایت را کلید می‌زند. اما نگارش مقالات بازنویسی‌شده برای سایت می‌بایستی طبق اصول خاص دیگری، ورای اصول بازنویسی، باشد که در اصطلاح به آنها اصول SEO (سئو) گفته می‌شود. اصول SEO متشکل از قوانینی است که روی متن مورد نظر پیاده می‌شود و بازدید از سایت را افزایش می‌دهد. در تعریف بازنویسی از لحاظ اصول SEO قوانینی که مد نظر استفاده از کلمات کلیدی و کلمات کلیدی اصلی مرتبط با موضوع متن است.

برای مثال زمانی که نویسنده برای فروشگاه اینترنتی فروش ابزار آلات دستی تولید محتوا می‌کند می‌بایستی به تعداد استاندارد نام محصول مورد نظر را در متن تکرار کند. برای نگارش چنین متن‌هایی اغلب از گوگل استفاده می‌شود که نگارش محتوا بدون استفاده از تکنیک‌های بازنویسی غیر ممکن است. از این رو می‌توان گفت که تعریف بازنویسی شامل نگارش مقالات سئو‌شده نیز می‌شود و آنها را نیز در بر ‌میگیرد. از آنجایی موتور جستجوگر گوگل به مقالات کپی بسیار حساس است، محتوا‌های یونیک را بهتر را می‌پذیرد و آن را در صفحه اول جستجو قرار می‌دهد. اشراف کامل به تعریف بازنویسی از لحاظ سئو اولین گام برای نگارش مقالاتی است که قرار است رتبه سایت‌تان را بیفزاید. از این رو بهتر است آماده سازی مقالات بازنویسی‌شده به روش سئو را به افراد مجرب که در این حوزه فعالیت دارند بسپارید. تیم بزرگ ایران تایپیست از جمله تیم‌هایی است که به تعریف بازنویسی از لحاظ اصول SEO تسلط کامل دارد و بهترین مقالات بازنویسی سئو‌شده را در اختیار شخص کاربر قرار می‌دهد.

 تعریف بازنویسی از لحاظ SEOچیست؟

تعریف بازنویسی

سوالات متداول

در مبحث سئو و نگارش مقالات سئو شده بهره مندی از تعاریف مربوط به بازنویسی بسیار کاربرد دارد چرا که اصول سئو مستقیما با نگارش مقاله و بازنویسی سروکار دارد.

هزینه نگارش مقالات و محتوا سئو شده به نحوی که در آن روش‌های بازنویسی پیاده شده باشد به موضوع و تعداد کلمات مقاله بستگی دارد که در حین سفارش هزینه آن به مشتری اطلاع رسانی می‌شود.

مدت زمانی که برای نگارش مقالات سئو شده با توجه به تعریف بازنویسی در نظر گرفته می‌شود به حجم مقاله و یا مقالات سفارش داده شده بستگی دارد.

ایران تایپیست از جمله تیم‌هایی است که با اشراف کامل به مبحث بازنویسی در تولید محتوا سئو شده حرف اول را می‌زند.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 347 امتیاز 3 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی از لحاظ SEO بازنویسی از لحاظ سئو پارافرایز از لحاظ SEO پارافرایز از لحاظ سئو معنی پارافرایز

دیدگاه کاربران

راضیه اشجعی | 1400-6-23 ساعت 08:55:36 امتیاز :

بازنویسی شما به سایتمون خیلی کمک کرد. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :